یکشنبه , اردیبهشت ۳۰ ۱۴۰۳
فروش

فروش

یکی از مهمترین بخش ها در هر سازمان بخش فروش و بازاریابی آن مجموعه است. از آنجا که ورودی های مالی هر سازمان به عملکرد بخش فروش و بازاریابی مجموعه بستگی دارد، در راهکارهای جامع برنامه ریزی منابع سازمانی این بخش معمولا از مهمترین بخش های نرم افزارهای ERP است. در این ماژول شما می توانید کمپین های تبلیغاتی خود را براساس تقسیم بندی های مختلف مخاطبین خود تعریف و هزینه های مربوط به آن را مدیریت نمایید. همچنین با استفاده از این امکان می توانید تبلیغات خود را به صورت اتوماتیک و براساس تنظیمات پیش فرضی که قبلا انجام شده است و یا به صورت موردی به مشتریان خود ارسال نمایید.

فروش بهینه

رابط کاربری مدرن

تمام اطلاعات مورد نیاز شما ، در جایی که شما به آن نیاز دارید با یک رابط کاربری سریع و شهودی برای فروشندگان طراحی شده است. پورتال مشتری به مشتریان شما امکان دسترسی به پیش فاکتورها، سفارشات فروش و سفارشات تحویل را می دهد.

تلفن همراه

برای فروش در جاده از رابط تلفن همراه سیستم قو استفاده می کند.

کاهش ورودی داده

با یک کلیک پیش فاکتورها را به سفارشات فروش تبدیل می کند، یا اجازه می دهد مشتری با امضای الکترونیکی ساده روی آن امضا کند. فاکتور مشتریان بر اساس زمان و محتوا، ثبت قراردادها و مراحل صورت حساب را به راحتی پیگیری می کند. فرصت‌های تجدید و فروش را حفظ کرده و اشتراک‌ها را با قراردادهای قبلی سیستم قو مدیریت می کند.

هشدار

قبل از ارسال پیش فاکتور ها به مشتریان خاص و یا برای محصولات خاص ، ضمانت تهیه می کند.

 

ایجاد پیش فاکتورهای اختصاصی

ساخت پیش فاکتور

در یک ثانیه پیش فاکتورهای آماده را ایجاد می کند و از محصولات از پیش تعریف شده ، لیست قیمت ها و قالب ها استفاده می کند تا به کارمندان کمک کند که کار بهینه ای داشته باشند.

قالب پیش فاکتورها

قالب پیش فاکتورهای سفارشی را فقط با چند کلیک طراحی کرده و برای صرفه جویی در زمان از امضای سیستم قو استفاده می کند تا بتواند به راحتی NDAها، قراردادها یا هر سند دیگر را امضا کند.

فروش

پیش فاکتور ها برای کمک به شرکت در فروش بیشتر با ارائه گزینه های اضافی ، محصولات اضافی ، استفاده از محرک های بسته ، تخفیف و … بهینه می شوند.

 

یکپارچگی

حسابداری

فاکتورها را بطور خودکار براساس سفارشات فروش، تحویل یا قراردادها ایجاد و تمام اطلاعات مشتری را یکجا ببینید.

مدیریت ارتباط با مشتری

تمام تعاملات با فرصت ها و مشتریان خود را پیگیری کرده و چرخه فروش خود را بهبود بخشید.

پورتال

با کشیدن و رها کردن بلوک های ساده، موجود و کاملاً قابل تنظیم،با چند کلیک صفحات آنلاین زیبایی ایجاد کنید.

امضاء الکترونیکی

فرایند امضای قراردادهای خود را خودکار کنید.