نام شرکت: کلینیک اوزون تراپی دکتر ایزدی
مکان: تهران، بیمارستان بقیةالله
صنعت: بهداشت و درمان
مشاور عملکردی سیستم قو: دکتر حسین محمودی
سیستم های ارائه شده در راهکار قو: انبارداری ، حسابداری ، فروش ، خرید ، استخدام ، حقوق و دستمزد ، اشتراک ، راهنمای خدمات ، سیستم فروش ، CRM ، وب سایت ، ثبت نام
اندازه شرکت: ۱۰۰-۱۲۰ کارمند
تعداد کاربران سیستم قو: ۱۱۴
نوع میزبانی: ابری
درباره کلینیک اوزون تراپی دکتر ایزدی
مرکز تحقیقات کمک درمانی با ازن بقیه ا.. (عج) با بهره مندی از دانش و تجارب ارزشمند بیش از یک دهه مطالعه و پژوهش اساتید در رشته های گوناگون و ارائه روش های نوین اُزُن تراپی برای بیماری های مختلف و همکاری های بین المللی با اساتید کشور های دیگر از جمله آلمان، اسپانیا، ایتالیا و سوئیس ، افتخار آن را دارد که بهترین خدمات را به تمامی هموطنان عزیزارائه داده و امکان دسترسی و استفاده از این موهبت الهی را فراهم ساخته است.
شروع سفر با سیستم قو
وقتی کلینیک اوزون تراپی دکتر ایزدی تصمیم به اتخاذ راهکارهای سیستم قو گرفتند ، آنها تازه به عنوان یک مجموعه درمانی مستقل از بیمارستان بقیةالله شروع به کار کرده بودند. این مجموعه قبلا یک سیستم نرم افزاری تحت ویندوز برای مدیریت بیماران خود و پروندههای آنها مستقر کرده بودند ، ولی به خوبی میدانستند که به عنوان یک کلینیک و یک مجموعه درمانی ، به ابزارهایی نیاز دارند تا بتوانند نه تنها اطلاعات پزشکی بیمار ، بلکه نوبتدهی، حسابداری ، موجودی پزشکی ، روابط فروشنده ، ارتباط با فروشنده ، لیست های پرداخت ، اشتراک پزشکی و تعامل بیمار را در آنها مدیریت کنند. این کاملاً واضح بود که آنها برای مدیریت هر یک از این موضوعات یا باید به دنبال یک راه حل جداگانه باشند یا به دنبال یک سیستم از نوع ERP یا همان سیستم جامع مدیریتی باشند که به مدیریت همه جنبه های مشاغل کمک کند. بعد از ارزیابی چند گزینه ، کلینیک اوزون تراپی دکتر ایزدی تصمیم گرفتند که با شرکت فناوری خبره در جهت پیادهسازی سیستم یکپارچه قو وارد مذاکرده شوند.
مراقبت های بیمار محور با سیستم قو
با برگزاری چندین جلسه حضوری و غیرحضوری با حضور آقایان دکتر حسین محمودی و دکتر مرتضی ایزدی، ماژول های انبارداری، فروش ، خرید و نقطه فروش سیستم قو برای مدیریت خرید ، فروش و توزیع موجودی پزشکی ارائه شدند. همچنین ماژول وب سایت برای طراحی و نگهداری از وب سایت کلینیک و اشتراک های مراقبت های بهداشتی (توسط برنامه اشتراک مدیریت شده) ارائه شدند. ماژول حسابداری قو پاسخگوی نیازهای بروز کلینیک اوزون تراپی دکتر ایزدی بوده و ماژول های HR (کارمندان، مرخصی ها، حقوق و دستمزد) به کلینیک کمک میکند تا فرآیندهای مرتبط با کارمندان را به طور کارآمد مدیریت کنند.
من به شخصه معتقد هستم با همکاری فناوری خبره و بهرهگیری از فناوری روز میتوانیم کارهای بزرگی در حوزههای طب مسافرتی و اوزون درمانی انجام دهیم.
– پروفسور مرتضی ایزدی
نسبت به مزایایی که کلینیک اوزون تراپی دکتر ایزدی با استفاده از راهکاری یکپارچهای همچون راهکار مدیریتی قو نسبت به چندین راهکار مجزا در بلندمدت بهدست میآورند نباید بیتوجه بود. آن ها هزینه های زیادی را صرفه جویی خواهند کرد که در غیر این صورت در خرید چندین نسخه نرم افزار فرو رفته اند و علاوه بر هزینههای عینی باسیتی هزینههایی مانند آموزش چندین باره کارکنان و تلاش آنها برای یکپارچه کردن خروجیها را نیز بپردازند. ولی در راهکار یکپارچه قو کارمندان برای یک سیستم یکپارچه و فرهنگ استفاده مشخص آموزش میبینند، صورت حساب خود را مدیریت کرده و با هزینه های امنیتی ، سرور و نگهداری چندگانه سروکار ندارند. همه با استفاده از یک راهکار یکپارچه که عملکرد فوقالعاده خوبی دارد ، بدین صورت با کسری از هزینه ، توانسته اند تمامی نیازهای خود را پوشش دهند.
آنچه برای کلینیکهایی نظیر کلینیک اوزون تراپی دکتر ایزدی بیش از همه مورد توجه است، سهولت استفاده و کامل بودن استفاده از راهکارهای مدیریتی یکپارچه قو است. کارمندان، سیستم قو را برای استفاده ساده می دانند و از آنجا که سیستم قو نسبت به رقبا بسیار مقرون به صرفه است ، به ندرت نیاز به یافتن راه حل های مربوط به هرگونه چالش تجاری خود پیدا میکنند. با تشکر از سیستم قو، کلینیک هایی نظیر کلینیک اوزون تراپی دکتر ایزدی میتوانند فرایندهای تجاری خود را به روشی کارآمد و مقرون به صرفه مدیریت کنند و به آن ها این امکان را می دهد تا روی سلامتی و تندرستی بیمارانشان که برای آن ها مهم تر است تمرکز کنند.