چهارشنبه , آذر ۱۴ ۱۴۰۳
مدیریت پروژه

مدیریت پروژه

در این مستند تلاش شده چشم‌اندازی از ویژگی‎‌ها و امکانات سیستم مدیریت پروژه قو در اختیار مخاطبین قرار گیرد. تا بدین وسیله علاوه بر آشنایی بهتر با این سیستم و درک اهمیت آن در راهکار جامع قو، بتوانند شناخت کافی در خصوص این سیستم و پوشش نیازهای آنها را دریابند.

سرعت و نظم در سیستم

رابط کاربری مدرن

قابلیت طراحی یک رابط کاربری سریع بصورت مدرن برای مدیریت پروژه که تمام اطلاعات مورد نیاز را درکمتر از چند ثانیه دریافت می کند.

تلفن همراه

سازگار با تلفن همراه

قابلیت کنترل پروژه ها و وظایف در هر مکانی به صورت اتصال دائم و با دسترسی کامل به راحتی مهیا می باشد.

نمای صفحه بزرگ

قابلیت نمای بهینه برای صفحه های بزرگتر، به همراه گفت وگوی قابل رویت در سمت راست صفحه وجود دارد.

فیلترها و گروه ها

قابلیت استفاده از فیلترهای هوشمند که به راحتی وظایف یا موضوع ها را جستجو می کند.

قابلیت تجزیه و تحلیل داده ها با گروه بندی چند سطحی

کاملاً قابل برنامه ریزی

قابلیت شخصی سازی روند هر پروژه

قابلیت تغییر نام مراحل و اعلان ها با توجه به وظایف

تنظیم ایمیل ها بصورت خودکار و …

 

قابلیت‌های کاربردی

نمای کانبان شخصی سازی شده

جابه جایی راحت فعالیت ها با نمای Kanban

قابلیت گروه بندی فعالیت ها براساس مراحل، مسئولیت، مهلت و …

تغییر نام “وظیفه / نسخه”

تغییر معنی وضعیت سبز / قرمز

ایجاد مراحل خاصی برای هر پروژه

تعریف فرآیند برای هر مرحله از طریق راهنمایی های ابزار سفارشی

مشاهده ساعات باقیمانده وظایف از طریق نمای کانبان

تقویم هوشمند

قابلیت استفاده از نمای تقویم در وظایف برای برجسته کردن مهلت های پروژه

قابلیت جابه جایی فعالیت ها در تقویم برای تنظیم مجدد برنامه ها

پشتیبانی از چند پروژه

امکان فعالیت همزمان روی پروژه های تکی یا چندتایی و همین طور قابلیت تجزیه و تحلیل و جستجوهای چند پروژه ای وجود دارد.

کارهای فرعی

امکان فعال کردن ویژگی فرعی پروژه به پروژه و قابلیت ایجاد کارهای فرعی چند سطحی برای مدیریت بهتر رابطه بین وظایف وجود دارد.

مدیریت اسناد

مدیریت اسناد مانند مشخصات فنی ، طرح ها و …

نمودار گانت

امکان مدیریت وظایف در یک جدول زمانی،  با نمایش نمودار گانت وجود دارد که یکی از ساده ترین راه ها برای کنترل مهلت ها و پیشرفت جدول زمانی، نمودار گانت است.

نمودارها

دریافت نمودارهای گرافیکی برای تجزیه و تحلیل پیشرفت فعالیت ها: مرحله ای ، بر اساس اعتبار، برچسب دار، پروژه ای و … .

تجزیه و تحلیل جدول محوری

امکان استفاده از جدول محوری روی فعالیت ها برای انجام تجزیه و تحلیل آماری عمیق در مورد عملکرد پروژه ها وجود دارد.

کنترل زمان

امکان کنترل ساعات مورد انتظار و قابل اجرا برای پیش بینی دوباره کارها وجود  دارد.

بایگانی فعالیت ها

امکان بایگانی کارهای تکمیل شده و ایجاد نمایی از مواردی که هنوز باید روی آن ها کار کرد.

 

مراقبت از مشتری

برچسب مشتری

قابلیت استفاده از برآمد ها برای پیگیری قراردادهای پشتیبانی ، برچسب ها ، گزارش اشکالات و …

یکپارچگی ایمیل

برقراری ارتباط با مشتریان از طریق ایمیل برای ایجاد یک نمای کلی که همه موارد به طور خودکار به موضوع پیوست می شوند.

اقدامات خودکار

قابلیت استفاده از اقدامات خودکار برای ارسال ایمیل های خودکار در وضعیت های مختلف: تأیید برچسب ، بررسی رضایت مشتری و … .

 

ارتباطات

یکپارچگی پست الکترونیک

یک پست الکترونیک مستعار خاص برای هر پروژه وجود دارد.

ایمیل های ارسال شده به این آدرس به طور خودکار وظایف را ایجاد می کنند.

همه گیرندگان ایمیل به عنوان دنبال کننده فعالیت اضافه می شوند.

امکان برقراری ارتباط با وظایف توسط ارسال ایمیل یا ثبت یادداشت ها وجود دارد.

اعلان های شخصی

پیگیری فعالیت ها فقط با یک کلیک

دریافت اعلان براساس وظایف مربوطه

گزارش فعالیت

پیشینه دقیقی از کلیه وظایف موجود در سند، با وظیفه گزارشگیری متصل به هر فرصت وجود دارد.

گفت وگو با کاربران

امکان گفت وگو با دیگر کاربران به صورت آنلاین برای پاسخ دهی به موقع سوالات و قابلیت استفاده از کانال های گفت وگو برای بحث در فعالیت ها وجود دارد.

همکاری در زمان واقعی

قابلیت استفاده از یکپارچه سازی Etherpad به صورت همزمان با چندین کاربر روی یک محتوا برای همکاری در فعالیت ها وجود دارد.

 

خدمات

برگه های زمانی

قابلیت کنترل زمان انجام پروژه ها و فعالیت ها با استفاده از برنامه برگه ساعت کاری و امکان دسترسی از طریق مرورگر Chrome یا برنامه تلفن همراه وجود دارد.

رضایت مشتری

قابلیت استفاده از نظر سنجی میزان رضایت مشتری برای دریافت نظرات مشتریان وجود دارد و هم چنین امکان پیکربندی ایمیل خودکار ارسال شده پس از هر مرحله به مشتریان با دریافت مستقیم نظرات مشتریان هست که شما می توانید برای بهبود فرایند، رتبه بندی کلی پروژه را به صورت کامل تجزیه و تحلیل کنید.

پیش بینی ها

قابلیت پیش بینی آسان پروژه ها و منابع با در نظر گرفتن تعطیلات کارمندان، از طریق نمودار گانت (ابزاری برای مدیریت پروژه است و به ساده‌سازی پروژه‌های پیچیده کمک می‌کند) و امکان مقایسه ساعات برنامه ریزی شده و قابل اجرا وجود دارد.

پورتال مشتری

امکان دسترسی و برقراری ارتباط همه کاربران پورتال به وظایف در یک مکان وجود دارد.

خدمات میدانی

امکان اتصال وظایف به سیستم خدمات میدانی به راحتی مهیا می‌باشد، و بدین طریق شما میتوانید برای خدمات میدانی نیز با یک تاریخ شروع و پایان مشخص برنامه‌ریزی نمایید.

 

فروش

قراردادها

امکان مدیریت قیمت های ثابت (در نقاط عطف) یا قراردادهای مبتنی بر زمان و مواد و محاسبه زمان صرف شده به صورت خودکار برای انجام وظایف

سیاست صدور فاکتور

قابلیت تصمیم گیری که چه زمانی یک برگه زمانی قابل فاکتوردهی است: هنگام ایجاد یا اعتبار سنجی.

از فروش تا فعالیت ها

یادآوری لزوم انجام کارها

ساده و تاثیرگذار کردن فرایندها بین تیم هایی که پروژه ها یا فعالیت های مربوط به سفارشات فروش را ایجاد می کنند.

 

گزارشگیری

داشبورد

استفاده از داشبورد های از پیش تعریف شده یا ایجاد داشبورد مختص به خود با موتور گزارشگیری پیشرفته

قابلیت اشتراک گذاری فیلترها با تیم

سودآوری

وجود یک تحلیل دقیق از هزینه ها و درآمد پروژه ها

تجزیه و تحلیل فعالیت ها

دریافت آمار در مورد فعالیت ها برای تجزیه و تحلیل عملکرد پروژه ها

بررسی کلی پروژه

دریافت مهم ترین اطلاعات پروژه با یک نگاه مختصر: زمان صرف شده ، زمان پیش بینی شده ، نرخ ها ، ساعات قابل پرداخت و …

 

یکپارچگی

حسابداری

قابلیت ایجاد فاکتورها به صورت خودکار بر اساس فعالیت ها یا برگه های زمانی

قابلیت دسترسی مستقیم به اطلاعات در مورد اظهارات مشتری

هزینه ها

فاکتور گیری مجدد هزینه های پروژه ها به صورت دسته ای بدون از دست دادن حتی یک ریال

API قدرتمند

قابلیت استفاده از API قدرتمند مدیریت پروژه سیستم قو برای انجام هر کاری:

اتصال به نرم افزارهای دیگر، ورود خودکار به فعالیت ها و … .

پرونده های گوگل

قابلیت یکپارچه سازی Google Docs برای پیوند دادن هر سند به وظایف یا موضوع ها: مشخصات، برنامه ها و … .