گفت و گو با بازدید کنندگان
شخصی سازی وضعیت پنجره ی گفت و گو
تعیین کنید که می خواهید چگونه دکمه Live Chat برای شما ظاهر شود. تصمیم بگیرید که آیا می خواهید چت به طور خودکار و بعد از چه مدت باز شود.
ایجاد پیام های خوش آمدگویی شخصی
پیام های خوش آمدید خودکار را برای هر کانال پیکربندی کنید و طرح دکمه را شخصی سازی کنید.
قابلیت پاسخگویی از همه جا
گفت و گوی زنده از طریق هر ماژول ، در قسمت جلویی و پشتی ، برای پیگیری هر مکالمه قابل دسترسی است.
شکلک ها
با شکلک های سرگرم کننده ، ارتباط شخصی خود را به ارتباط خود اضافه کنید.
ایجاد پاسخ های از پیش ساخته شده
برای استفاده از پاسخ های الگوی پیش نوشته شده برای سؤالات متداول ، میانبرهایی ایجاد کنید.
گفت و گو در گروه
برای ایجاد یک گفتگوی گروهی ، چندین کاربر را به یک مکالمه اضافه کنید.
انتخاب رنگ
پنجره Live Chat را با طراحی خود شخصی سازی کنید.
کانال های سفارشی
قابلیت شخصی سازی در هر کشوری
چندین کانال ایجاد کنید تا با زبان های مختلف سازگار شوند.
تعریف یک نماینده
نمایندگان را به هر کانال اضافه کنید تا به راحتی سوالات مشتری ها را بین کارمندان خود تقسیم کنید.
سطح سرویس
رتبه بندی مکالمه
در پایان مکالمه با یک سیستم ارزیابی ساده ، چشماندازی روشن از سطح خدمات خود کسب کنید.
تاریخچه ی گفتگو
پاسخ ها و واکنش های مشتریان و کارمندان را مرور کنید تا روش پاسخگویی بهتر را یاد بگیرید و بهبود ببخشید.